انتخاب آزمایشگاه مناسب برای آزمایش خون در منزل می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد. با این همه گزینه های موجود، چگونه می توانید مطمئن شوید که بهترین آزمایشگاه را برای نیازهای خود انتخاب می کنید؟

در اینجا 10 نکته وجود دارد که باید برای آزمایش در منزل  در نظر داشته باشید:

  1. آزمایشاتی را که نیاز دارید تعیین کنید. قبل از شروع جستجوی آزمایشگاه، مهم است که بدانید چه آزمایشاتی را نیاز دارید. این به شما کمک می کند تا آزمایشگاه هایی را که این آزمایشات خاص را ارائه می دهند، محدود کنید. 
     
  2. پوشش بیمه خود را بررسی کنید. برخی از بیمه ها هزینه آزمایش خون در منزل را پوشش می دهند. قبل از برنامه ریزی برای هر گونه آزمایشی، با شرکت بیمه خود بررسی کنید تا ببینید آیا آنها هزینه را پوشش می دهند یا خیر.
  3. هزینه ها را مقایسه کنید. هزینه آزمایش خون در منزل می تواند بسته به آزمایشگاه و نوع انجام آزمایش متفاوت باشد. قبل از انتخاب آزمایشگاه، حتما قیمت ها را مقایسه کنید.
  4. مکان را در نظر بگیرید. برخی از آزمایشگاه ها خدمات نمونه گیری در منزل را در سراسر کشور ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر فقط در مناطق خاصی خدمات ارائه می دهند. مطمئن شوید که آزمایشگاهی را انتخاب کنید که در منطقه شما خدمات ارائه می دهد.
  5. شهرت را بررسی کنید. قبل از انتخاب آزمایشگاه، نظرات بیماران دیگر را به صورت آنلاین بخوانید. این می تواند به شما کمک کند تا در مورد کیفیت خدمات و اعتبار آزمایشگاه اطلاعات کسب کنید.
  6. اعتبار سنجی را تأیید کنید. مطمئن شوید که آزمایشگاهی که انتخاب می کنید مجوز دارد و توسط یک سازمان معتبر تأیید شده است.
  7. فرآیند نمونه گیری را درک کنید. قبل از برنامه ریزی برای قرار ملاقات، از آزمایشگاه بپرسید که فرآیند نمونه گیری چگونه است. این به شما کمک می کند تا برای آنچه انتظار دارید آماده شوید و هر گونه سوالی را که ممکن است داشته باشید بپرسید.
  8. در مورد سیاست های محرمانگی بپرسید. از آزمایشگاه در مورد نحوه برخورد آنها با اطلاعات شخصی شما بپرسید. مطمئن شوید که با سیاست های محرمانگی آنها راحت هستید.
  9. یک شخص تماس را تعیین کنید. در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکلی، مهم است که بدانید با چه کسی تماس بگیرید. از آزمایشگاه بخواهید یک شخص تماس را تعیین کند که بتوانید با او تماس بگیرید.
  10. اعتماد به نفس داشته باشید. هنگام انتخاب آزمایشگاه، مهم است که به شهود خود اعتماد کنید. اگر در مورد یک آزمایشگاه خاص احساس خوبی ندارید، به جستجوی خود ادامه دهید. آزمایشگاه های زیادی وجود دارد، بنابراین مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که به آن اعتماد دارید.

با دنبال کردن این نکات، می توانید بهترین آزمایشگاه آزمایش خون در منزل را برای نیازهای خود انتخاب کنید.